SPECIAL EDITION CONTENTS: (Blu-ray Special Features) • High Definition digital transfers of all three films • Original uncompressed stereo audio • Optional English subtitles for all three films • New interview with actor Riki Takeuchi • New interview with actor Sho Aikawa • New interview with producer and screenwriter Toshiki Kimura • New audio commentary for Dead or Alive by Miike biographer Tom Mes • Archive interviews with cast and crew • Archive making-of featurettes for DOA2: Birds and DOA: Final • Original theatrical trailers for all three films • Reversible sleeve featuring original and newly commissioned artwork by Orlando Arocena
(DVD Special Features) SPECIAL EDITION CONTENTS: • High Definition digital transfers of all three films • Original stereo audio • Optional English subtitles for all three films • New interview with actor Riki Takeuchi • New interview with actor Sho Aikawa • New interview with producer and screenwriter Toshiki Kimura • New audio commentary for Dead or Alive by Miike biographer Tom Mes • Archive interviews with cast and crew • Archive making-of featurettes for DOA2: Birds and DOA: Final • Original theatrical trailers for all three films • Reversible sleeve featuring original and newly commissioned artwork by Orlando Arocena
FIRST PRESSING ONLY: Illustrated collector’s booklet featuring new writing on the films by Kat Ellinger
Ca n'a pas l'air d'être un coffret ambitieux comme d'autres sorties Arrow, je sens bien les trois films sur un seul blu-ray comme les Nikkatsu Diamond Boys, tu pourras t'en sortir dans le meilleur des cas pour une petite vingtaine d'euros lors des soldes bi-annuelles de l'éditeur.
Pour ma part, le coffret français me suffit aisément.
Je me rappelle encore d'une fois sur le forum Mad où il s'était moqué de moi parce que j'en disais du bien et disait que Kitamura faisait de bien meilleurs films. On voit ce que ça a donné aujourd'hui.
Bein au final c'est kif kif, j'ai gardé 1 Miike et 0 Kitamura, mais Kitamura a plus de films bof/chiant que Miike qui a des films nul à chier. (et oui à l'époque je trouvais Azumi mortel, puis je l'ai revu)