Modérateur: Dunandan
Alegas a écrit:Bah je m'attendais simplement à prendre le même pied que sur Planet Terror.
Machete, c'est un concept qui aurait dû se contenter d'être une fausse bande-annonce. En long-métrage, c'est tout simplement ennuyeux et sans intérêt. J'ai vraiment eu peine à faire le moindre sourire, les meilleurs moments étant déjà connus.
scalp a écrit:Southland Tales d'un drogué
On dirait une version scary movie de Strange Days.
10/10
Rodriguez wrote Machete in 1993 as a full feature for Danny Trejo. "I had cast him in Desperado and I remember thinking, 'Wow, this guy should have his own series of Mexploitation movies like Charles Bronson or like Jean-Claude Van Damme.' So I wrote him this idea of a federale from Mexico who gets hired to do hatchet jobs in the U.S. I had heard sometimes FBI or DEA have a really tough job that they don't want to get their own agents killed on, they'll hire an agent from Mexico to come do the job for $25,000. I thought, 'That's Machete. He would come and do a really dangerous job for a lot of money to him but for everyone else over here it's peanuts.' But I never got around to making it."[4] The trailer was made into a feature film and released in September 2010.[8][9]
scalp a écrit:Southland Tales d'un drogué
On dirait une version scary movie de Strange Days.
10/10
Alegas a écrit:Et puis ça change pas grand chose au final : faut être aveugle pour dire que le film est mieux que la bande-annonce.
Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 2 invités