Y'a pas d'action, de boobs ou de grosses muscles, ça parle de complexes d'artistes. Bref, rien de passionnant pour toi.
"Our films were never intended for a passive audience. There are enough of those kinds of films being made. We wanted our audience to have to work, to have to think, to have to actually participate in order to enjoy them."
"Our films were never intended for a passive audience. There are enough of those kinds of films being made. We wanted our audience to have to work, to have to think, to have to actually participate in order to enjoy them."
Fargo j'aime bien mais ca se touche un peu trop sur ce film je trouve vis à vis de sa place que certain lui accorde dans la filmo des frangins, formellement et même sur son script ca a pas le dixiéme de puissance de certains de leur film je trouve.